Problem s formularem odesilanym POST

Jaroslav Belohoubek xbeloh na fi.muni.cz
Pátek Květen 22 17:04:46 MEST 1998

Miroslav Renda wrote:

> Mam pomerne dlouhy formular, ktery odesilam pres POST.
>
> Na WIN32 dostane perlovsky skript od serveru v QUERY_STRING vsechny
> polozky formulare at jsou jakkoli dlouhe.
>
> Na LINUX/Apache/cestina od Intersoftu dostane skript pouze prvnich cca 350
> znaku z formulare (ve forme jmeno=polozka&jmeno1=polozka1) a je to doplneno
> dalsim opakovanim techto polozek na celkem cca 500-600 bytů.
>
> Kde by mohla byt chyba?

A co treba v definici posilani typu POST. Takto by mel prece skript (cgi)
ziskat data ctenim standardniho vstupu.
Jestli je cast dat i v QUERY_STRING tak to predpokladam, ze je to
neco navic, ale nemelo by se na to spolehat.
Myslim, ze by se proste mel cist STD vstup.

Nejsem perlista, ale videl jsem jedou skript, ktery pouzival modul
cgi (nebo tak nejak) a clovek se pak semusel vubec starat o samotne cteni
pouze si teckovou notaci nacetl nejak hodnoty:
form.jmeno= polozka
a tak nejak ...

s pozdravem

--Jaroslav Belohoubek