mod_perl a __END__ bloky

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Leden 27 22:40:13 MET 1999

Zdravim.

Zacal jsem experimentovat s mod_perl (zatim 1.15) a docetl jsem se, ze to
nezvladne mit dokumentaci a kod v jednom baliku (v *.pm mit za __END__ jeste
POD dokumentaci).

Ovsem pri experimentech se ukazalo, ze to nejde zhruba v 40% pripadu (tj.
kdyz udelam desetkrat reload stejnyho skriptu, 4x se objevi error).

Lze toto nejak resit nebo se musim rozloucit s dokumentaci u zdrojaku ?
Napada me jedine upgrad ena mod_perl 1.17, ale nechce se mi to ted zkouset.

Nema nekdo (Adelton ?) lepsi napad.

Jinak s timto mam jeste jeden problem - mam pouzivat CGI nebo CGI::Apache
pro cteni param('...') veci z query_stringu, kdyz si vystupy pomoci
$r->print (puvodne je $r = Apache->request;) delam sam jinym modulem ?

A ma se ve skriptech, kteri bezi pres Apache::Registry pouzivat na zacatku

use Apache;
use Apache ();
use Apache::Registry ();
use Apache::Registry;

nebo jeste neco uplne jineho nez nektera z techto ctyr variant ?

Diky moc za pomoc, z manualu jsem vic nez zmaten (jsou v nem jen utrzky).

milan
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."