Chyba CGI skriptu v perlu

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Únor 3 18:34:36 MET 1999

Wed, Feb 03, 1999 ve 05:59:34PM +0100 Jan Elias napsal:
| Dobry den
|
| Pri spusteni skriptu jsem obdrzel chybu:
|

| Software error:
|
| Can't call method "prepare" without a package or object
| reference at /packages/run/perl-5.004_04/lib/site_perl/Oraperl.pm line
| 120, <IN> chunk 113.
|
| For help, please send mail to the webmaster
| (webmaster na fi.muni.cz), giving this error message and the time and date of
| the error.
|
|  Wed Feb  3 17:32 MET 1999
|

| na radku 120 v souboru Oraperl.pm je zapsano telo funkce ora_open, a
> [...]

ja nevim, proc nepouzijete DBI a DBD::Oracle, ale rekl bych, ze Oraperl.pm
je asi napsan objektove, takze je nutne jeho metody volat:

$objekt->prepare(...)

nebo

prepare $objekt (...);

musel bych si Oraperl.pm nainstalovat, abych to vedel presne.

poslete prip. do konference taky ten radek s chybou +-5 radku okolo, aby se
dalo neco vysoudit.

a nebo vyckejte, az se vrati adelton z dovolene a strucne a jasne vam ten
problem vyresi (ve stylu: man Oraperl.pm, coz je ovsem dobry zacatek).

milan sorm

Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
"U vás na Moravě prý lidi chytáte a zavíráte pod zem ?"
          "Tož ja, na jižní do sklípků a na severní do dolů."