PAM sample application

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Duben 7 18:48:22 MEST 1999

jvajda na somi.sk (Jan ' Kozo ' Vajda) writes:

> :> Navic implementace PAM musi zvladat nejen autentizaci, ale i account
> :> management, password management a session management.
>
> iba pokial to potrebuje .. inak moze obsahovat iba subset ..

Ne. Ja totiz nemluvim o PAM modulu (jako napr. pam_permit.so), ale o
implementaci knihovny libpam.so, ktera vyuziva tu callback funkci.
V perlu bohuzel nevim, jak bych ten callback udelal. Ale nejsem Larry
Wall, takze to neni dostatecne silne tvrzeni.

Alespon myslim, ze byla rec o implementaci PAM knihovny. Mozna jsem se
spatne vyjadroval.

> 		                                   K O Z O

Brno, Czech Republic