DBI:XBase + SQL

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pondělí Květen 10 15:12:37 MEST 1999

> 1. proc mi pri pouziti 'like' v sql dotazu perl nadava:
> "Use of uninitialized value at /usr/lib/perl5/site_perl/XBase/SQL.pm
> line 542"
> Pri pouziti "=" misto like to nedela.

Tezko Vam pomoci, kdyz nenapisete, s jakou verzi DBD::XBase pracujete.
V aktualni 0.141 na radku 542 zadny vykonny kod neni.

> 2. Jdou vytvaret zavorkovane podminky za "while", nejak mne to nejde.

Normalne ano:

	while ($a > 9 and ($a < $b or $b < 1000)) {
		### delej neco
		}

> 3. Jak rozsahly muze byt dotaz za "while" od asi 30 OR si perl
> stezuje na prilis hluboke vnoreni nekde v SQL.pm.

Hmmm. Ano.

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
Any spam sent to my email will be rewarded by complaint to your ISP abuse
  team and abuse teams of servers that relayed that message. It works.