Ssh.pm

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Červen 21 09:56:08 MEST 1999

Milan Sorm wrote:
: Nejak jsem postradal Ssh.pm (resp. praci s Ssh), tak jsem vyvinul prvni
: beta-beta-0 verzi Ssh.pm na http://www.fi.muni.cz/~sorm/ftp/Ssh.pm
: kdo by si to chtel vyzkouset. Je k tomu potreba Ptty balik z CPANu a
: nainstalovane ssh. Zatim funguje jen ta funkce call_ssh, ktera umozni
: zavolat ssh s urcitym prikazem, dat ssh heslo a vratit vysledek:
:
: tj. neco jako 	echo heslo | ssh nekdo na nekde 'prikaz'
:
: jenze ssh nebere heslo ze stdin ale z terminalu - proto se to musi resit tak
: oklikou.

	Ja tomu moc nerozumim - k cemu takovy modul bude (co bude poskytovat
navic oproti RSA autentizaci se SSH agentem)?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //