obsah funkce

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Pátek Září 10 09:15:24 MEST 1999

On Thu, 9 Sep 1999 17:28:20 GMT, Michael Mraka <michael na fi.muni.cz> wrote:
> Ahoj,
>  Potreboval bych nasledujici vec a nejak se mi nedari najit reseni :(.
>
>  Jakym zpusobem lze vytisknout telo (obsak funkce)? Tzn. aby vysledkem
>
>  my $a = sub { print ; };
>  tiskni_fci($a);
>
>  bylo
>
>  print ;
>
> ?!?

Perl obsahuje vestaveny debugger, takze predpokladam, ze to by mohl
byt Tvuj pritel. Ale asi ne, protoze po provedeni sub { print ; } uz
je to prelozene v p-kodu a ziskat z toho zdrojak IMHO neni mozne.
Proste pokud nepobezi debugger v okamziku kompilace toho sub { print ;
}, tak bych byl skepticky.

--
 .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain, ...