Zamky

Pavel Kolesnikov pavel na bonton.cz
Neděle Duben 16 14:52:12 MEST 2000

On 4/15/00, 9:43:44 AM, pizi na jinak.cz (Petr Klimovic) wrote regarding
Zamky:

> Kdyz pouziju flock a v dobe kdy ma soubor zamkly program1 zkousim
> flock pomoci programu2, co se stane? Program2 bude cekat do nekonecna,
> nebo je tam nejaky timeout?

Podivej se na man flock. Predpokladam, ze mas na mysli pouze LOCK_EX,
v takovem pripade program2 bud pouzije pouze LOCK_EX a pak ceka, nez
program1 zamek uvolni (treba "do nekonecna", ale zavisi to proste na
uvolneni zamku program1em), nebo zkusis LOCK_EX|LOCK_NB, a pak se ti
v pripade, ze je soubor uzamcen program1em, vrati chyba.

  Pavel