DBI

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Pondělí Květen 15 14:19:50 MEST 2000

On Mon, 15 May 2000 14:17:52 +0200, Pavel Kunc <kupa na cmail.cz> wrote:
> Ahoj,
>
> pookousim se napsat skriptik pro provadeni operaci s databazi. Jeho soucasti
> by mel byt update polozky, kterej sice funguje ale ne tak jak bych chtel.
>
> Mam napr. polozku:
>
> index     kategorie        typ             rok         nazev        autor
> X99            4            sklo                             vaza
>
> Update typu X99 -> X999, rok = 1999 mi funguje bez problemu, ale vymazani
> hodnoty napr. typ = '' mi DBI nebere.

Cili chcete provest

	update polozky set typ = '' where index = 'X99'

nebo

	delete from polozky where index = 'X99'

?

Co znamena nebere? Neni mozne, ze pro tu databazi je '' to same co
null a ze ten sloupec je definovan jako not null? Co rika
$sth->errstr?

--
   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.