databaze-intranet

Lubos Gutwald gutwald na sporten.cz
Středa Říjen 25 13:19:44 MEST 2000

ZDRAVIM,
mam mozna mirne ot dotaz:
tyka se vyberu vhodneho databazoveho systemu pro intranet
konfigurace: NT server, XITAMI web server, stranky v Perlu

1) Doposud (zkusebne) jsem pouzival ODBC+odbcfand ovladac
(prosim nekamenovat, duvod jsem k tomu mel) coz je asi nejlevnejsi reseni.
Bohuzel odbcFand je stale jeste ve vyvoji a jsou v nem chyby.
Take rychlost vyberu dat pres odbc neni zrovna prevratna.

2) Uvazoval jsem o ORACLE databazich, ale to je predpokladam
nejdrazsi reseni a navic mi na to nestaci ani vykon serveru.

OTAZKA: Existuje jine (nekrachujici, cenove dostupne) reseni,
nebo jine databaze na kterych by se dalo stavet ?
Nechci menit server, ani Web server ani prog.jazyk.
--------
Lubos Gutwald - Network Administrator
E-mail: gutwald na sporten.cz , gutwald na seznam.cz
http://www.sporten.cz/