Ztraty pameti pri zavorkach v re (was: Re: fastCGI a Perl)

Pavel S(merk xsmerk na informatics.muni.cz
Středa Leden 30 18:38:27 MET 2002

Honza Pazdziora wrote:

> Je mozne, ze pouzivate verze perlu, ktere maji zname chyby primo v perlu?

To mi pripomina, ze jsem sem kdysi psal neco ve smyslu zdrojaku a
vystupu nize, ale pak to myslim nejak usnulo. Chtel bych se zeptat, co
si o tom myslite, a v pripade, ze je chyba v perlu (coz bych se ale
divil, ze by na ni nikdo jeste neprisel), kde se to da reportovat.

P.

kdekoli$ cat eval.pl
#!/usr/bin/perl -w
use strict;
warn "perl $] on $^O\n";
$_ = ' ' x 1024 x 1000; warn `ps -p $$ -o vsz=`;
/()/;    warn `ps -p $$ -o vsz=`;
/( )/;   warn `ps -p $$ -o vsz=`;
s/()//;  warn `ps -p $$ -o vsz=`;
s/( )//; warn `ps -p $$ -o vsz=`;