vyhodnoceni logickeho vyrazu

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Úterý Prosinec 10 15:25:49 MET 2002

On Tue, Dec 10, 2002 at 01:52:11PM +0100, Frantisek Darena wrote:
> [...]

Podivejte se treba na Parse::RecDescent, nebo jestli to pro Vas je
prilis kanon na vrabce, tak treba na to, jak to v XBase::SQL delam
ja.

> logicky vyraz je zadan jako retezec v uvozovkach nebo primo v perlovem
> skriptu? ve druhem pripade se ten vyraz vyhodnoti uplne normalne podle
> priority operatoru, je-li zadan jako retezec, muzete pouzit funkci
> eval "retezec".

Pokud je ten retezec zadan uzivatelsky, tak bude velmi vhodne nejdrive
regularnim vyrazem overit, jestli neobsahuje volani takovych funkci ci
operatoru, ktera volana byti nemaji.

PS: Pri psani do teto konference _vzdy_ piste odpoved pod dotaz.
Doporucuji to i pri ostatni komunikaci.

--
      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...