LWP a cookies ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Červenec 30 11:39:32 MEST 2003

:> > nasledne chcem spravit coonect na tu istu domenu, ale inu sranku a
:> > ocakavam, ze LWP by mal vediet pochopit o co ide a odoslat aj cookie
:> > ziskanu v prvom pripade, bohuzial sa tak nedeje ..
:>
:> Nee. :-) Tohle by LWP vedet nemel a nemel by to delat, defaultne. :-)

akurat, ze to rohbi .. pokial pouzijem jedneho a toho isteho $ua a
nezabudnem spravit $ua->prepare_request($request);

:> > pokial somm dobre pochopil, tak prepare_request by mal zabezpecit prave
:> > modifikaciu hlaviciek ( okrem ineho aj Cookies )
:>
:> Jenze nemate definovany zadny cookie_jar, takze se prepare_request na
:> Cookies nediva.

vyzera to tak, ze toto bol ten problem  .. prisiel som na to pred vcerom
v noci aj sam, akurat som rad, ze mi to niekto potvrdil ..

:> Nicmene: doporucuji Vasi pozornosti WWW::Mechanize, protoze to je
:> presne ten modul, ktery chcete pouzit, pokud tech pozadavku posilate
:> proti jedne strance, skriptu nebo serveru vice a nechcete vsechny ty
:> detaily delat rucne.

zistil som, ze v tejto faze si to vcelku rozumne viem spravit co
potrebujem aj cez LWP, akurat to chcelo $ua definovat globalne

ale idem sa na to pozriet ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying