Výpis adreseře na win32 v DOS konvenci

Frantisek Darena darena na akela.mendelu.cz
Čtvrtek Srpen 14 10:45:11 MEST 2003

On Tue, 12 Aug 2003, Martin Sittek wrote:

> Zdravím vespolek,
>
> potřeboval bych na win32 (ActiveState) vypsat obsah adresáře ovšem v tom
> klasickém DOS formátu - včetně zkrácených jmen. Čili takové to
> "hokus~1.txt". Bohužel se mi pořád nedaří nalézt nějakou jednodušší cestu
> než to přežvýkávat z výpisu `dir` příkazu.

Dobry den, muzete pouzit funkce opendir a readdir, ale ta jmena je asi
potreba upravit rucne. Uvedeny priklad mi funguje, primo ta jmena
vypisuju na konci toho cyklu.
F. Darena

my %files = ();

opendir D, "$jmeno_adresare";
while ($_ = readdir D) {
	my $pripona;
	my $jmeno;

	$pripona = $& if /\.[^.]+$/;;

	$pripona?$jmeno = $`:$jmeno = $_;

	if (length $jmeno > 8) {
		/.{6}/;
		print $&.'~'.++$files{$&}.($pripona?$pripona:'');
	} else {
		print;
	}
}