docserver na Word a Excel

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Čtvrtek Srpen 28 18:41:15 MEST 2003

On Thu, Aug 28, 2003 at 06:32:26PM +0200, Ondrej Koala Vacha wrote:

> zkousel nekdo $subj? Tedy samozrejme krom tvurce Adeltona:)

No, na FI MU a v ramci IS MU to bezi produckne leta. Od jinych lidi
vim, ze to zkouseli :-) ale jestli to ma jeste nekdo produkcne
nasazeno netusim.

> Jednak jsem nenasel zminku, jake windowsy to muzou byt, intuitivne tusim
> ze win98 asi ne, ale winXP asi ano. Ale nedari se mi instalovat potrebne

Tady to je myslim na Windows 2000. Ale pokud ty Win98 umoznuji TCP
spojeni, coz umoznuji, tak by tam nemel byt principialni problem.
(Comz samozrejme nerikam, ze to musi jit, jenom ze bych to nevzdaval
uplne predem. :-)

> moduly pod activestate perl: treba RPC::PlServer nenajde. Ale mozna se uz
> skryva pod jinym jmenem.

Ten ppm balik se jmenuje PlRPC. Je jak v 6xx, tak v 8xx repository.

--
 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.