Jak do objektu, ktery je tied hash, pridat nejakou dalsi informaci?
Pavel Smerk
xsmerk na fi.muni.cz
Pondělí Květen 11 13:09:17 CEST 2009
On Mon, May 11, 2009 at 10:38:16AM +0200, Pavel Smerk wrote:
> Mam knihovnu s tridou XYZ psanou v C++, k niz generuju rozhrani skrze SWIG.
> Ten tridu reprezentuje objektem, ktery je tied hash, abych mohl pristupovat
> k atributum tridy.
>
> Jedinym atributem, ke kteremu chci pristupovat, je ovsem pole retezcu, ktere
> bych chtel pri tvorbe objektu navazat na perlove @pole. Ovsem nevim, kam si
> to @pole do objektu "schovat".
>
> Zatim nejlepsi, co me napadlo, je nejaky promenna tridy %XYZ::hash, do ktere
> by si kazdy nove vznikly objekt pridal odkaz na sve @pole a pri DESTROY by
> ho zase zrusil. Navic me nenapadlo jako klic v takovem hashi nic lepsiho,
> nez "$self", protoze nevim, jak jinak rozlisit jednotlive instance tridy z
> pohledu promenne tridy.
>
> Nejde to ale nejak jednoduseji?
Otazka uz neni aktualni, protoze jsem si neuvedomil, ze to ma prilis velkou
rezii, takze vyrazne rychlejsi je udelat si funkci, ktera mi to pole proste
vytvori, nez abych ho dostaval nejakym tie.
Tak nic, no. :-)
P.
Další informace o konferenci Perl