Zamykani pres flock()

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Pátek Červen 12 13:46:41 CEST 2009

On Thu, Jun 11, 2009 at 04:42:03PM +0200, Jan Kasprzak wrote:

> 	Ale vzdyt pisu ze jsem jednak delal explicitni flush pred odemcenim,
> a jednak podle dokumentace perlovy flock() v sobe to flush zahrnuje:
>
>        flock FILEHANDLE,OPERATION
>                [...]
>                To avoid the possibility of miscoordination, Perl now flushes
>                FILEHANDLE before locking or unlocking it.

To je pravda. Otazka je, na jake urovni -- buhvi, co tam ta PerlIO
vrstva provadi.

Chova se to stejne, i kdyz misto >:bytes pouzijes >:raw?

> : Kdyz bys na ty filehandly udelal ->autoflush() tak to taky nefunguje?
>
> 	Tak predpokladam ze autoflush je totez co explicitni flush
> za tim jedinym printem, ktery jsem do toho filehandlu v programu delal.

No, prave se ptam, jestli to bylo totez nebo ne.

> Nebo nerozumim co mas na mysli.
>
> 	Co nefungovalo bylo
>
> flock $fh, LOCK_EX;
> print $fh $data;
> flush $fh;

Tady ten flush, to je flush ze kteryho modulu?

--
.project: Satellite, Spacewalk | Only self-confident people can be simple.